ContiLifeCycle

ContiLifeCycle

Our tires live longer

The many lives of our Continental Truck Tires.

צמיגי קונטיננטל חדשים

צמיגי קונטיננטל חדשים
בנויים ליותר ממהלך חיים אחד


לא כל הכבישים שווים וכנ"ל לגבי תחבורה. כיוון שאנחנו מודעים לכך, פיתחנו בקונטיננטל צמיגים למשאיות שיתאימו לתנאים הייחודיים של הפעילות התחבורתית שלך. זה אומר שהם נותנים את מלוא הפוטנציאל כדי להגדיל את החסכון הכולל של כלי הרכב שלך.

המעטפת של צמיגי קונטיננטל היא מה שעושה את הצמיגים שלנו לחסכוניים כל כך. המעטפת של צמיגי קונטיננטל בנויה עם חיזוקים המותאמים בצורה מושלמת ורכיבי תערובת וגובה המתאימים ביותר ליישום שלהם, ובכך משיגה עמידות מבנית יוצאת דופן, שמשתלמת לך.
המעטפת של צמיגי קונטיננטל משמשת כחומר גלם בעל ערך לחידוש צמיגים ולכן היא השקעה ראויה. על ידי שימוש חוזר במעטפת אינך רק מגן על משאבי טבע, אתה גם חוסך כסף.

חריצה מחדש

חריצה מחדש
הגישה החכמה להארכת חיי הצמיגים שלך


חריצה מקצועית מחדש לצמיגים היא אפשרות הגיונית שמאריכה את חיי הצמיג ועושה אותו לחסכוני אפילו יותר.

למעשה, חריצה מחדש משתלמת כפול: ראשית, מפני שאתה יכול לנהוג בצמיגים למשך זמן רב יותר, ושנית משום שהעובי המופחת של הפרופיל גם מפחית את התנגדות הגלגול, מה שמפחית את צריכת הדלק.

נוספים על כך היתרונות הסביבתיים. צמיג שאפשר להשתמש בו לאורך זמן רב יותר לפני שיוחלף חוסך משאבים יקרי ערך. כמובן שעל הצמיג להיות מתויג כניתן לחריצה מחדש. כדי לנצל את הפוטנציאל הנוסף הזה באופן מלא מבלי לפגוע במעטפת, רק מומחים מוסמכים רשאים לבצע חריצה מחדש.

™ContiCasingManagement

ContiCasingManagement ™
שירות בעל ערך רב

רכישת צמיגי משאיות של קונטיננטל משתלמת מהר מאוד. לא רק מפני שהצמיגים שלנו מצטיינים באיכות וחיים ארוכים. גם מערכת ה- ContiCasingManagement עוזרת לך לפקוח עין על עלויות לאורך כל חיי הצמיג.

ContiCasingManagement משתמשת בשיטות סטנדרטיות לטיפול בכל תהליך ניהול המעטפת. לדוגמא, אתה יכול להשתמש במערכת לניהול מעטפת המקוונת שלנו כדי לפקוח עין על מלאי המעטפות המשומשות שלנו ולהחליט בכל רגע מה אתה רוצה לעשות עם הצמיגים המשומשים שלך: למכור אותם, לחדש אותם או פשוט להשאיר אותם אצלנו - מה שתרצה, מתי שתרצה ובכל אופן שתרצה. זה נותן לך ולצי המשאיות שלך את הגמישות והשקיפות המירביות האפשריות.

ContiCasingManagement ™

מבחר מעטפות
בדיקת / הערכת מעטפת
רכישת מעטפת
סילוק מעטפת
ContiCasingBank (כולל דוחות מקוונים)

Retreading

ContiTread

ContiTread היא ה״מדרך״ המעולה של קונטיננטל לחידוש צמיגים קר.

״מדרך״ זה מיוצר באופן בלעדי בשימוש בתערובות ובפרופילים של קונטיננטל. על ידי בחירה בשיטה זו, אתה נותן לצמיג שלך פרופיל חדש, מאריך את חייו ובכך מפחית את עלות הצמיגים הכוללת שלך.

התוצאות הטובות ביותר בחידוש צמיגים מושגות כאשר משתמשים במעטפות של קונטיננטל מטכנולוגיה ובאיכות גבוהה. עם זאת, ניתן להשתמש ב-ContiTread גם במעטפות של יצרנים אחרים.

 

ContiRe

כאשר אתה משתמש בשירות החידוש החם המעולה שלנו ContiRe, אתה נותן חיים חדשים לצמיגי קונטיננטל השחוקים שלך וממצה את מלוא החיסכון שצמיג זה מציע.

הייצור של ContiRe הוא אנלוגיה לאופן שבו אנו מייצרים את הצמיגים החדשים שלנו - באמצעות אותם פרופילים ותערובות גומי. אנחנו עושים שימוש באופן בלעדי במעטפות של קונטיננטל, אשר מחודשות גבשוש אחר גבשוש. שיטה זו מחדשת גם את הדפנות הצדדיות, והצמיגים נותרים ניתנים לחריצה מחדש.

כדי להבטיח את רמת האיכות הגבוהה שלנו, כל צמיג עובר בדיקות עמידות ובטיחות על פי מערכת בקרת איכות סטנדרטית. בהתאם לכך, כל ContiRe מכוסה במסגרת האחריות של קונטיננטל. כל זאת, והקילומטרז׳ המצוין שלה הופכים את ContiRe לבחירה הטובה ביותר משאר הצמיגים המחודשים.

 

Manufacturing

קיימות שתי שיטות לחידוש צמיגים: חידוש חם וחידוש קר. אנו עושים שימוש באחת מהשיטות הללו רק במעטפות שנבחרו בקפידה ונבדקו כראוי. תהליך הייצור עצמו גם הוא זהה עבור שתי השיטות, עד לנקודת יישום החומר וביצוע הגיפור. החומר ל״מדרך״ נלקח ישירות מהמכבש ומיושם על המעטפת הממורקת. לאחר מכן תרכובת ה-״מדרך״/מעטפת מגופרת בתבנית גיפור עם תבנית ה״מדרך״ הנדרשת. דוגמת ה״מדרך״ נוצרת במהלך הגיפור בדיוק כמו בייצור צמיג חדש.

חידוש צמיגים חם
חידוש צמיגי משאיות קונטיננטל בתהליך חם נעשה מגבשוש לגבשוש. היתרון העיקרי של עיקרון זה הוא שהדפנות הצדדיות מחודשות, ובכך מובטח שאיכות הצמיג המחודש בחידוש חם דומה לזו של צמיג חדש.


חידוש צמיגים קר


בשיטת החידוש הקר, ״מדרך״ מתובנת ומגופר מראש מוחל על המעטפת הממורקת. ״מדרך״ זה מושם תחת לחץ מתמיד יחד עם רובדי מליטה לא מגופרים על המעטפת הממורקת; לחץ מוקדם זה כבר לפני הגיפור מבטיח שה״מדרך״ יתאים את עצמו בצורה אופטימלית לקו המתאר של הצמיג ומבטיח גם שהחלקים מודבקים זה לזה בצורה יעילה בעוד הצמיג נמצא בדוד לחץ (תא גיפור). אז הצמיג המוכן “נדחס” לתוך צינור גיפור (מעטפה) ומגופר בלחץ בדוד הלחץ.


ECE 109


תקנה ECE מס׳ 109 מגדיר סטנדרטים לסיווג בייצור צמיגי פניאומטיים מחודשים לכלי רכב מסחריים ולנגררים שלהם. תקנה זו מגדירה אמצעי בקרת איכות קפדניים שהם בגדר חובה למחדשי צמיגים מאז ספטמבר 2006, על מנת להבטיח צמיגים מחודשים באיכות גבוהה